1.3.2016

Taskukirje Ulriikalle


Ulriikan kanssa vaihdoimme taskukirjeen aiheella

-INDUSTRIAL-

Häneltä sainkin jo aikaisemmin omani,
minä vain olin vähän hidas 
ja omansa Ulriikka sai tänään.


Tässä minun näkemykseni aiheesta 
romuromantiikka :)

Kuvasin kortit ilman muovitaskua,

etukansi...




takaa...




Taskukirjeet ovat vieneet melko pahasti mukanaan ja 
vaihtomme jatkuukin.....


Huomenna tuleekin hiihtolomalaisia,
enkä ehdi askarteluhuoneeseen vähään aikaan, 
mutta ensi viikolla sitten taas:)



Lumista viikkoa teille kaikki ihanaiset!



8 kommenttia:

  1. Kiitos,Eija vaihdosta.Muovitaskuissa kuvaamisessa häiritsee kiilto,mutta näin olet saanut ne esiin loistavasti!
    Hyvää hiihtolomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ulriikka :)
      Valokuvaaminen sisällä on nykyisin tosi haastavaa muutenkin, saati sitten muovitakujen .)

      Poista
  2. Voi että ovat upeita. Ihanaa metallia.
    Minulla on steampunk-kärpäsen purema.

    VastaaPoista
  3. Upea. Kiva kuvata ilman muoveja niin näkee kaikki ihanuudet(Omani olen postittanut).Mukavaa talvilomaa.Mullakin tuolla nukkuu yksi lomalainen ,joten tässä hiljaa hipsuttelen.

    VastaaPoista