10.2.2016

Atc-vaihtoa


Kuukauden vaihto Macan kanssa.

Aiheena meillä on 

-HARRASTUS-


Eilen posti toi kaksi kaunista korttia.



"Ratsastamaan"

Kaunis 3D kortti ruusukkeineen.
Ratsastaja on lähtenyt jo harjaamaan heppaansa
loistavan kilpailun jälkeen, ihana kortti :)




"Lukeminen kannattaa aina"

Nostalginen kortti. 
Minä olin lapsena kova lukemaan.
Olin kolmannella luokalla, kun muutimme aivan kirjaston viereen 
ja sain oman kirjastokortin. Kävin ahkerasti lainaamassa
kirjoja ja luin monta viikossa. Suosikkejani oli 
Viisikko-sarja ja Anni Polvan Tiina- kirjat.
Vieläkin luen, mutta kausiluonteisesti,
jostain syystä kesällä on kiva lukea.
Useimmiten luen kuistilla keinussa katoksen alla,
sadekaan ei silloin haittaaa. Kääriydyn vilttiin ja siinä voi
vierähtää pari tuntiakin.


Iloista keskiviikkoa teille!



7 kommenttia:

  1. Kiitos postista! Minäkin tein jo yhden matkustuskortin ,mutta hylkäsin kuitenkin. Sukat ovat tarpeelliset ja kauniit!

    VastaaPoista
  2. Kivat kortit!
    Olisi oikein mukava tehdä Pocket Letter -vaihto kanssasi. Haluatko ehdottaa aikataulua? Ja mitään kiirettä ei todellakaan ole, sillä minä olen tunnetusti hidas. Jos alustavasti sovitaan helmikuun loppuun mennessä, mutta kumpikin tekee oman aikataulun mukaan. Valmistuu, kun valmistuu :) Mutta aihe?

    VastaaPoista
  3. Ihanat kortit. Samoja kirjoja tuli luettua nuorena.

    VastaaPoista
  4. Hyvää Ystävänpäivää Sinulle!

    VastaaPoista
  5. Oikein mukavaa nimipäivää!

    VastaaPoista