22.1.2016

Apriksen korttirinki 2/4


Kakkosvuoron korttimateriaalit lähetti Sari.
Minulta jäi taas kerran kuvaamatta materiaalit, mutta ne on, onneksi, 
kuvannut Apris. Mukana ringissä on myös Granne.


Sain käytettyä melkein kaikki materiaalit...




Käyttämättä jäi vain punainen stanssattu kuvio, leimattu kuvio 
ja pari soiroa kuviopaperia.
Omista käytin vain kimalleliimaa kukkien keskustoihin
 ja mustetta reunoihin. Tuon filminauhan
stanssasin vihertävän kuviopaperin yksiväriseltä puolelta.
Paperit olivat kaksipuolisia. Avaimen maalasin kullanväriseksi
 ja pienemmän sydämen (kirjan kannessa) punaiseksi.

Leimakuvioiden värittäminen ei oikein ole minun alaani,
mutta sitkeästi yritän opetella. Sain joululahjaksi Prismacolorin kynät,
oikein sellaisen ison paketin. Niillä olen harjoitellut kovasti, mutta
olisi kiva saada neuvoja kokeneemmilta värittäjiltä.
Jos osaat käyttää näitä kyniä tai tiedät linkin missä
neuvotaan kynien käyttöä, niin vinkkaa minulle :)


Mukavaa viikonloppua!



6 kommenttia:

  1. Oikein mukava kortti tulikin! Ehdotan helmikuun haasteeksemme harrastusta, mitä tahansa, ei välttämättä omaa. Sopiiko?

    VastaaPoista
  2. Kaunis kortti ja kiva sommittelu. Hienostihan tuo kuva on väritetty. Kurkkaappas, josko YouTubesta löytyisi väritysohjeita.

    VastaaPoista
  3. Tosi kaunis kortti minun mielestä. Olen eka kertaa sun blogissa ja liityin heti lukijaksi. Tykkään lukea kaikkia erilaisia blegeja. Ois kiva jos tulisit kylään Aurinkokujallekkin.

    VastaaPoista
  4. Kiva tuo filminauha ja kukkasten asettelu:)

    VastaaPoista
  5. Kaunis, ihanasti olet asetellut ja filminauha on todella hyvä lisäys.

    VastaaPoista