1.4.2015

ATC vaihtoa


Macan kanssa vaihdamme suuunnilleen kerran kuussa kortteja,
ja huhtikuun aiheena on Macan antama

Suosikkikukka ja -laulu


Tänään sain häneltä nämä ihanuudet



Macan suosikkilaulu on -Onnellinen vaeltaja-




Suosikkikukka on -Ruusu-


*****

Minulta lähti hänelle nämä


Suosikkilauni on -Minun ystäväni on kuin villasukka-

Sen voit kuunnella You Tubessa.



Suosikkikukkani on tulppaani.

*****

Lisäksi vaihdoimme yhdet kortit

Sain Macalta tämän -Ruusuja,Ruusuja-



Ihana, tykkään tuosta nukesta mahdottomasti.

Kiitos Maca näistä korteista ja kiitos,
 kun jaksoit kärsivällisesti odottaa
minun korttien valmistumista.



Minä lähetin hänelle...


-Ruusujen aikaan-


4 kommenttia:

  1. Minä onneton kun en muista kuvata omia korttejani.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Enkuli!

    Ei haittaa Maca täältä ne löytyvät. Monesti olen minäkin unohtanut kuvata omat kortit.

    VastaaPoista
  3. Kiitos Eija kun taas muistit minua ihanalla postilla.
    Hyvää Pääsiäisenaikaa myös sinulle ja perheellesi.

    T. Leila

    VastaaPoista