22.3.2015

KUTSU reseptikorttivaihtoon #3/2015



Olisiko aika reseptikorttivaihdolle?


Tämän kertainen vaihto onkin vähän erilainen ;)


Kortti tehdään minun valitsemistani materiaaleista
eli minä lähetän jokaiselle YLLÄRIMATSKUT
ja sinä teet kortin niistä.
Materiaalit ovat suurinpiirtein samat jokaiselle.
Kortin koko on vielä arvoitus, se selviää, kun saat kirjeen minulta.

Minä arvon sitten kuka kenellekkin kortin lähettää.
Aikaa kortin tekemiseen on noin kaksi viikkoa.

Ilmoittautumiset minulle sähköpostiin osoitetietojen kera


paperifani @ hotmail .com   (välit pois)


29.3 2015 mennessä.

Mukaan mahtuu max 10 osallistujaa.


Tule mukaan leikkimieliseen vaihtoon, 
tämä ei todellakaan ole mitään vakavaa!



Mukana:

1. Arja L
2. Apris
3. Maca
        4. Manumiina
   5. Ulriikka
6. Sini
     7. Armiida
                8. Anemone       
9.      
10.    






1 kommentti:

  1. Mä taisin mokata kun tein normaalikokoisen kortin niistä matskuista. Tajusin vasta että tarkoitus taisi olla tehdä sellainen pohjapaperin kokoinen kortti.
    Täytyisköhän etsiä omista vastaavat paperit, muita tarvikkeita taisi jäädäkin yli ja tehdä uusi ?

    VastaaPoista