21.10.2014

Punainen...

...onko se joulun väri???


En tiedä....

...minä pidän joulunpunaisesta ja -vihreästä yhdessä. 
Hopea on vieras väri minulle, 
pidän kullasta tai kuparista enemmän.

Joskus 2000 luvun alussa minä pääsin Habitare messuille, 
siellä oli joulun väreinä paljon värejä, mm.
musta ja vaaleanpunainen. Jotenkin ne tuntui vierailta, 
vaikka melko tyylikäs oli mustan ja kullan yhdistelmä. 
En ehkä laittais sitä omaan jouluun. 

Kerran kokeilin hopeaa ja sinistä joulunväreinä, 
mutta pakko oli purkaa koristeet ennen jouluaattoa ja vaihtaa ne. 
Tuli niin viluinen ja kalpea olo.
Taidan jatkossakin tyytyä vain näihin perinteisiin väreihin 
punaiseen, vihreään ja kultaan. 

Niistä on meidän joulu tehty.


Kiitos, kun piipahdit täällä!


2 kommenttia:

  1. Minä ihastuin yhtenä jouluna siniseen ja hopeaan. Oli pakko saada sellaiset koristeet. Jos minulla oli silloin kylmä sisäisestikin? En muista, mutta tykkäsin kovasti.Silloin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sininen ja hopea on ihan nättejä värejä muilla, ei minulla. Äidilläni on usein sinihopeavalkoinen joulu ja se sopii heidän kotiin tosi hyvin. Ei minun siellä tule kylmä :) Onneksi on värejä joista voi valita mieluisensa.

      Poista