3.5.2014

11 totuutta

Jo jokunen aika sitten sain Seikulta haasteen, jossa pitää kertoa 11 totuutta itsestään ja vastata kysymyksiin ja haastaa eteenpäin. Minä kerron jokusen totuuden itsestäni ja vastaan kysymyksiin, mutta haaste on kiertänyt jo melkoisen monta minunkin seuraamaani blogia, 
joten jätän haastamisen väliin.

1. Asun maalla
2.Olen kotiäiti
3. Minulla on kaksi lasta, poika ja tyttö
4. Minulla on kolme lastenlasta
5. Innostun herkästi uusista jutuista
6. Minussa piilee pieni hamsteri,
7. josta johtuen minulla on kaaos kaapeissa.
8. Inhoan pyykin viikkausta ja ikkunoiden pesua
9. Minusta vanhan korjaaminen on hieno juttu,
10. mutta teen vanhasta vaatteesta mieluumin uuden kuin korjaan sitä.
11. Pidän askartelusta ja käsitöiden tekemisetä.

Seikun kysymykset:

1. Voi vai kevytlevite?
Kevytlevite, meillä käytetään sydänystävällisiä tuotteita  ja se vaikuttaa valintaan. Paistamiseen käytän kyllä usein voin ja öljyn sekoitusta. 
Varsinkin kalan :)


2. Limsa vai vesi?
Vesi janojuomana.

3. Kahvi tai tee?
Kahvi, ainakin aamuisin. En herää ilman sitä :)

4. Stanssit vai embossaus?
Stansseja tulee käytettyä useammin.

5.Digi- vai kumileimasimet?
Minun tulee leimailtua niin vähän, 
joten ei kumpikaan.

6. Puu vai metalli?
Puu, minusta metalli on niin kylmä elementti.

7. Ilta vai aamu?
Aamu, olen aamuihmisiä.
Silloin saan tehtyä paljon enemmän asioita kuin illalla.

8. Kevät vai syksy?
Sanon, että syksy. Pidän syksyn kuulakkaista ilmoista. 
Kevät on kans ihan kiva vuodenaika,
 kun luonto herää talven jäljiltä 
ja kaikki on tavallaan edessäpäin.

9. Juhannus vai joulu?
Joulu, siinä on enemmän tunnelmaa.

10. Yksin vai ryhmässä?
Joitain juttuja teen mieluummin yksin ja joitain taas ryhmässä. 
Joten molempi parempi :)

11. Talkkuna vai piapo? 
Ei piimän, eikä viilin kera. Eli ei kumpikaan.

Kiitos Seikku, oli kiva vastata.


1 kommentti: