24.12.2013

24. joulukuuta

 
Kalenterin viimeinen luukku toivottaa
 
Hyvää joulua!
 
 
 
Kiitos Leila ihanasta kalenterista, olen nauttinut sen avaamisesta kuin pieni lapsi. Olen ihaillut taidokkaasti tehtyjä kortteja ja vieläkin niistä löytyy pieniä yksityiskohtia, joita en aikaisemmin ole huomannut.  Kiitos kaikille kalentereitamme kurkkineille sekä kiitos kaikille blogiystävilleni seurasta tänä vuonna, ensi vuonna jatketaan! 
 
*****
 
Tonttu
 
Minä olen nopea
niin kuin elohopea!
Osaan kuusen pukea,
ja paketista lukea
osaan monta nimeä.
Jos pihatie on pimeä,
voin kantaa pientä lyhtyä.
Voin kurkkimaankin ryhtyä,
jos vain yllän ikkunaan.
Mukaasi kai tulla saan
joululahjat jakamaan?
 
Pukki nauroi partaansa,
otti leipävartaansa
ja huusi eteisestä:
- Eihän mikään estä.
Ota pulla evääksi ja ala tulla.
 
Rauhallista joulua ja onnellista uutta vuotta!
 
 
 
 


12 kommenttia:

  1. Rauhallista joulua sinullekin!

    VastaaPoista
  2. Tunnelmallista ja Rauhallisita Joulua!

    VastaaPoista
  3. Hyvää ja rauhaisaa Joulua ihanalle ystävälle ja koko teidän perheelle!!

    VastaaPoista
  4. Niin kauniita kortteja olen saanut täällä ihailla. Kiitos siitä! Hauskaa Joulua sinulle!

    VastaaPoista
  5. Kiitos Joulutoivotuksestasi ja Sinulle myös oikein ihanaa Jouluiltaa ja pyhien jatkoja :) Hyvää ja askarteluintoista Uutta Vuotta 2014.

    VastaaPoista
  6. Hyvää Uutta Vuotta Eija sinulle ja koko perheelle !!

    VastaaPoista
  7. Huomasitko Eija "uuden" haasteeni.

    VastaaPoista